2019. október 02. 19:51 - Ateszkoma

Tales from the Borderlands

Hosszú idő után beleugrottam a Tales from the Borderlands végigjátszásba, és ha már részt vettem hajdanán kezdőként a fordításában, akkor úgy lenne tisztességes, ha felraknám a fordítást. Így is tettem és te jó emberek, ezért csinálom ezt az egészet már évek óta! Eszement jó munkát végeztünk! Nagyon jól visszaadta az eredeti szöveget, és így, hogy én is részt vettem benne, külön élmény volt a végigjátszása. :D A mai napig emlékszek ahogy a projektvezetőnek meséltem a korábbi tapasztalataimról, és erre csak annyit mondott "Hát, ez mélyvíz lesz akkor" és durván be is talált vele: brutálisan megszopatott a játék és külön agybevérzős sztori volt kibogarászni a kontextusokat. A mai napig emlészek arra amikor Rhys-nek vissza kellett szereznie Vasquezt, vagy ami maradt belőle, és csak ahhoz a részhez HAT különböző végigjátszást kellett keresnem, hogy meglegyen az összes szöveg, de még így sem sikerült megtalálnom mindet, ezért steamen több olyan ismerősömet megkerestem, akik nem régen végigjátszották ezt az epizódot. DE! Annak ellenére, hogy vérben és verejtékben úszkálva küldtem be a már megboldogult producteevra a kész anyagot és szóltam a projekt koordinátornak, hogy it's done... egy dolog viszont mindig előttem volt: IMÁDTAM! Imádtam a karaktereket, imádtam a köztük lezajló párbeszédeket, imádtam a színes és változatosabbnál változatosabb kecókat és szitukat, ahol hozzám hasonlóan élték át főhőseink a poklok-poklát, imádtam mindet! Ezért szeretném megköszönni a Talehunters csapatnak, hogy részese lehettem ennek a kalandnak és együtt vihettük végig az egészet és természetesen nagyon köszönöm és maximális tisztelet a szintén megboldogult Telltale Games-nek eme fantasztikus játékot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://visszapillanto-tukor.blog.hu/api/trackback/id/tr3715189302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása