2019. október 02. 18:43 - Ateszkoma

Assassin's Creed 2

Hát srácok, a Medal of honor után már nagyon rám fért egy jó játék, és az AC2 képében ezt ugyan nem maradéktalanul, de megkaptam, és nagyon örülök neki! Ez a széria mindigis közel állt hozzám, volt benne valami, amitől megakadt rajta a tekintetem, és a rohadt nehézkes, vagy egyszerüen SZAR indítás után (első rész) egy hosszabb kitérő után a Brotherhooddal ismertem meg és tette egyúttal felhívta a figyelmem erre a szériára, majd ismét egy hosszú eltáv után a Black Flaggel szerettem meg a szériát. És most 1 hónapja újra elkezdtem az elejéről, az első rész még mindig gyalázatosan fostos, de EZ, na ez fasza!

Az irányítása mondjuk förtelem, ha van valami ami elkúrhat egy játékot, akkor az EZ. És biza párszor majdnem bebaszódott a kontrollerem a tévé közepébe, ami nem túl jövedelmező ötlet egy munkanélkülinek. De tudjátok mivel lehet mégjobban elbaszarintani a rossz irányítást? PLATFORM FELADATOK! Na ezen besza-behuztam. Amikor épp hogy meg tudsz mászni egy falat, akkor jön az assassin tombok első fele és mondja "hold my beer". És tudjátok mivel lehet mégjobbá tenni? Az assassin tombok második fele jön és ad mégtöbb sört: IDŐKORLÁT!

Ha TE kedves olvasó megcsináltad ezeket a tombokat gond nélkül, akkor jár neked a kalaplengetés. Ügyes vagy!

Viszont, akárcsak a rossz idő vagy a hasmenés, ez is végetér egyszer és marad a maradék, ami már naaagyon élvezetes volt! Jó, a tollgyüjtés nélkül tudtam volna élni, de kibirható, és a cutscene ammit érte kaptam az aranyos. A sztori nagyon jó, a karakterek szerethetők, a zene fantasztikus és a sandbox világ élettel teli. Utóbbihoz köthető egyik kedvenc részem, a karnevál: tűzzsonglőröktől kezdve a seggreeső udvari bolondokon át a tipikus pacákig, aki rá fog dumálni, hogy próbáld ki a játékait...frenetikus!

Mást nem tudok hozzátenni, talán még annyit, hogy hihetetlen amikor egy régi játékot elővesz az ember és még mindig maximálisan le tudja kötni. Ez is már 10 éves, durva. Ja meg azt, hogy itt megkaptam azt, amit a Medal of honor (2010) nem adott meg, a stáblista közben kaptam meg a platinám, ezért az élményért mindig hálás leszek.

Köszi, hogy elolvastad, legyen szép napod! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://visszapillanto-tukor.blog.hu/api/trackback/id/tr3015188466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása