2019. november 04. 05:52 - Ateszkoma

Dead Island: Riptide

A játékélmény nagyon sokmindenben hasonlít az első részhez, faszántos helyszínek, baszó fegyverek és csillió modifikáció. Ez a jó része. A rossz része meg az, hogy a programozós részt továbbra is valszeg tavi rutyutyuk végezték, mert a gameplay rész még mindig valami csövesbánat borzalom. Karaktered továbbra is úgy mozog, mintha egy Krumpliszsákot rugdosnának. De legalább most már szögesdróttal kivert golfütővel lehet lökdösődni balra-jobbra, ami jó. Sőt, tudjátok mi a királyság? A legenda szerint vannak azok a köztünk járó megváltók, akik szuper-duper módosított godlike fegyvereket adományoznak random járó-kelőknek. Ilyennel itt sajna nem találkoztam, de olyannal igen, aki bebugoltatta az egyik questet, ezzel csinált nekem +1 végigjátszást... létezik magyar kifejezés erre? Anti-megváltó? Invertált Jézus? K*rva anyád? Nem tudom.
Amit viszont tudok, az az, hogy akárcsak mint az első részben, úgy ez is sokkal-sokkal jobb coopban. Ezúton szeretném megköszönni Sapka Károlynak a segítséget, és mivel ő találkozott a fenti adományozóval (nem a bugolóssal), és meg is dobott pár godlike fegyóval, így ő volt számomra a játék apostola. Thanks chief! Megmondom őszintén magyar trófeázós embert nagy ritkán látok (ezért is csatlakoztam ide), de olyan magyart, akinek megvan ez az őskövület játék, erre a konzolra, és embert is keres hozzá, na az b+ ritka mint a fehér holló. Ezen felül láttam, hogy egyébként nagyon sokan játszanak mind ezzel és mind az első résszel. Ez nekem annyira szürreális élménynek hatott. Szóval van egy régi játékod, aminek gyalázatos az irányítása, a multiplayere annyira szar, hogy a Techland szerintem sutyiba Guantanamónak fejleszt kínzóeszközöket, és ennek ellenére csomóan mai napig nyomják. Valamit nagyon eltalálhattak a srácok, mert ilyet eddig ezen a konzolon egy játéknál se láttam.
Lezárásnak pedig ajánlom a játék egyik számát, amit évekkel ezelőtt hallottam, és azóta se tudtam elfelejteni, és ezután sem fogom jóideig. SAMB FTW: https://www.youtube.com/watch?v=kJSZoQABZEs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://visszapillanto-tukor.blog.hu/api/trackback/id/tr9515286988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása